سایتی برای دوستداران اتومبیل

در این سایت ما به شما همه ی کمپانی های اتومبیل را معرفی می کنیم و همچنین جدید ترین ماشین ها

در این سایت ما به شما همه ی کمپانی های اتومبیل را معرفی می کنیم و همچنین جدید ترین ماشین ها

آزمایش خودرو تمام اتوماتیک گوگل

دید شرکت گوگل نسبت به آینده، نه تنها به وجود نمایشگرهای کوچک در جلوی چشم شما ختم نمی‌شود، بلکه به دنبال خودروهای کاملا خودکاری است که با وجود سرنشین، با ایمنی کامل حرکت می‌کنند. شاید این موضوع بعید به نظر برسد، اما شرکت گوگل تصمیم دارد عکس این موضوع را اثبات کند. در هفته جاری، گوگل از رسانه ها دعوت کرد تا در هنگام تست مدل موجود، که در بزرگراه ها و خیابان های معمولی قادر به حرکت می‌باشد، حضور داشته باشند. با وجود موانع قانونی و تکنولوژیکی پیش رو، این کمپانی امیدوار است این تکنولوژی در دسترس همگان قرار گیرد.

خودروی نمونه، لکسوس RX450h هیبریدی است، خودرویی که شما می‌توانید به راحتی آن را خریداری کنید. البته این خودرو به سنسورهای بسیاری تجهیز شده تا محیط اطراف خود را شناسایی کند. در داخل خودرو همه چیز عادی به نظر می‌رسد و تنها چند دوربین کوچک و یک دکمه قرمز رنگ وجود دارد که خودرو را از حالت خودکار خارج می‌کند.



  • آرشام بدیع زادگان

نظرات  (۱)

  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • سلام دوست عزیز  این موضوعت هم جالب بود خوش حال میشم وبلاگم رو لینک کنی البته اگر انجام بدی قطعا من هم دوباره لینک می کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی